Close

A DKV a prototípus gyártása és üzemeltetésesorán szerzett tapasztalatok miatt a sorozatnál módosításokat kért, például:

–  a jobb takaríthatóság és a csapadékvíz-elvezetés miatt módosult a tetõ,
– változott a tetõegységek elhelyezése,
– nagyobb lett a tetõtaréj,
– változott a homlokablak mélysége,
– módosult a vezetõállás oldalablak,
– a jármû mind a négy, behúzott helyen lévõ ajtajánál mozgó lépcsõpótlékot helyeztek el,
– a kedvezõbb szekrényszilárdság, továbbá üveg- és felületvédelmi okok miatt a három kis oldalablak helyett kettõ nagyobbra esett a választás,
– a csuklóra kívülrõl díszítõlemez került,
– módosultak a szoknyák,
– változott a fényszóró-, index-, fék- és helyzetlámpa-összeállítás
– a jól szerelhetõ egységet üveggel takarták le,
– a vezetõfülkék ergonómiai és kényelmi szempontok alapján kedvezõbb kialakításúak lettek,
– az utastérben a világítás fényerõszabályozásos lett, úgynevezett „végtelenített” burkolattal,
– az üléselrendezés továbbra is soronként 1+1 maradt, de az alváz- fixrészeket úgy készítették elõ, hogy egy harmadik sor is kialakítható.

Forrás: Indóház – 2008. április

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás